Vrie, ranversare, looping, tonou. Si altele.

Cantonamentul lotului national de acrobatie a fost un bun prilej de a revigora atmosfera de la aerodrom. Chiar daca noi n-am zburat la planor, am savurat fiecare gama acrobatica executata de singurii piloti care zboara pe Extra 300L. Printre ei se afla si o fata. E adevarat, e incepatoare la Extra, dar ceea ce face ea cu Zlinul nu cred ca fac multi dintre baieti. Sper ca anul viitor sa o vad la mitinguri prin tara. In rest, toate bune si frumoase. Am fost tot un zambet zilele astea, cred ca imi prieste aerul de aerodrom. Maine e miting la Caransebes, iar pe 31 e programat altul la Clinceni. Se anunta evolutii acrobatice cu planorul, Zlinul 526 si Extra 300L, precum si salturi cu parasuta, prinderi si acrobatie; de asemenea, cateva ULM-uri se vor plimba pe cerul patriei.

Mai jos, poze din cele 2 zile de cantonament pe Deva:

Si ei sunt Hawks of Romania…

Mihai Dobre Tone – aripa stanga

George Rotaru – cap formatie

Catalin Prunariu – aripa dreapta

Attila Goger – coada

About Anca

04.04.1986, incapatanata si cam egoista. Apreciez bucuriile mici, oamenii frumosi si gandurile cu sambure. Si-mi place sa zbor.

Leave a comment