Decât experienţă de brand

Cum spuneam într-un post anterior, brandurile mă câştigă dacă îmi oferă experienţe plăcute.

Decât o revistă, căci despre ea va fi vorba în acest post, este singura revistă pe care o mai cumpăr în print. Cumpăram Esquire până acum un an, dar s-a cam stricat, e light rău, aşa că nu mai merită banii. Reviste pentru femei nu cumpăr, pentru că nu sunt în target :))

Ei bine, sunt fană declarată Decât o revistă încă de la primul număr, pentru că numele lui Cristian Lupşa nu-mi era străin şi pentru că jurnalismul narativ pe care îl practică te cucereşte cât ai zice peşte (încă mai am Esquire cu textul despre Maria Dinulescu 8->). De-a lungul timpului, revista asta m-a făcut să umblu prin frig şi ploaie doar ca să pun mâna pe ea, m-a bucurat cu reclamele ei unice, cu chitara Tuborg, improvizată dintr-un carton + elastic, ca să nu mai zic de experimentul literar făcut de Grolsch pe suporturile de pahare. Ehe, după ce m-am abonat (ceea ce vă doresc şi vouă), lucrurile au mers ca unse. Revista venea singură la mine, înainte de lansare 😀

Toate bune şi frumoase, până lunea asta, când ştiam că trebuie să apară plicul în cutia poştală. S-a făcut marţi, nimic. Am pus mâna pe telefon, poşta nu ştia nimic. Dar doamnele de acolo au fost amabile tare, vă povestesc curând şi despre experienţa cu Poşta Română.

Şi de aici începe partea cu experienţa de brand şi cu felul în care mi-a devenit şi mai dragă Decât o revistă. I-am scris lui Gabi Dobre despre cum n-a venit revista 😦 şi-am tot schimbat mesaje, până mi-a spus că trece Ancuţa Iosif, una din colege lui, pe la mine, să-mi aducă ultimul număr DoR. Cu alte cuvinte, revista pe care au trimis-o ei s-a pierdut, nu ştie nimeni cum şi de ce. Putea să rămână bine pierdută şi eu să mă duc să cumpăr alta, de la librărie. Dar pe ei îi interesează cititorii lor şi vor ca revista asta să fie o experienţă pozitivă cu orice chip. Aşadar, ieri, Ancuţa a venit şi mi-a adus revista. Happy, happy, joy, joy! 🙂

Despre asta este vorba, dragi companii deţinătoare de branduri: pe lângă beneficiile primare pe care le oferă brandurile voastre, trebuie să oferiţi ceva în plus: fie că e un ambalaj deştept, fie că e un ambasador de brand, care ştie să vorbească bine limba consumatorului, fie că oamenii din spatele brandului ştiu să rezolve orice situaţie care apare în urma interacţiunii consumatorului cu brandul.

Mulţumesc echipei Decât o revistă, pentru că, pe lângă super texte, livrează profesionalism şi bucurie 😉

Iar voi, mergeţi pe http://shop.decatorevista.ro/ şi cumpăraţi ultimul număr, cu legendarii Fredo&Pid’Jin pe copertă.

About Anca

04.04.1986, incapatanata si cam egoista. Apreciez bucuriile mici, oamenii frumosi si gandurile cu sambure. Si-mi place sa zbor.

2 comments

  1. anca

    Acum ti-am găsit postul 🙂 mulțumim pentru aprecieri!

  2. Anca

    Multumesc si eu pentru ca ai venit sa imi aduci revista 🙂

Leave a Reply

