Ghetarul de la Scarisoara

Duminică am tras o fugă până la Ghețarul de la Scărișoara, cel mai mare ghețar din lume, după ultimele măsurători efectuate de americani. Drumul până în sat a fost ok, cu mici excepții, însă de acolo și până la peșteră a fost jenant. Cum naiba să faci turism dacă nu ai infrastructură ? Ce turist întreg la cap își face praf mașina pe drumurile din țara noastră ?

Anyway, după un car de nervi, am ajuns la ghețar. Biletul de intrare costă 7 RON pentru adulți. Vizita a durat cam 5 minute pentru că erau doar 2 grade în peșteră și mi-a înghețat rapid nasul 😛 . Am aflat că stratul de gheață crește datorită lipsei circulației aerului, contrar informațiilor apărute în presă.

About Anca

04.04.1986, incapatanata si cam egoista. Apreciez bucuriile mici, oamenii frumosi si gandurile cu sambure. Si-mi place sa zbor.

Leave a Reply

