In joaca – leapsa

Sunt – cu capul in nori. La propriu si la figurat

As vrea – sa vina primavara mai repede

Pastrez – mailuri cu conversatii purtate in urma cu multi ani

Mi-as fi dorit – sa ma nasc in alta epoca

Nu imi place – sa ies iarna din casa

Ma tem de – moarte

Aud – scrasnitul rotilor pe macadamul din Dr. Felix

Imi pare rau – ca nu ajung mai des la zbor

Imi plac – vinurile albe

Nu sunt – intotdeauna acolo cand cineva are nevoie de mine

Dansez – din ce in ce mai rar

Cant – ca sa acopar zgomotele puternice. Cred ca o fac de frica :))

Niciodata – sa nu spui niciodata

Rar – traversez pe rosu la semafor

Plang – din orice maruntis.

Nu imi place de mine pentru ca – am devenit sinusoidala

Sunt confuza – E destul.

Am nevoie de – o gura de aer proaspat si de o vorba buna ca sa-mi revin

Ar trebui – sa ma vad mai mult cu prietenii

Leapsa merge mai departe catre Elena, don’shoaraPapusa ruseasca si Andra.

About Anca

04.04.1986, incapatanata si cam egoista. Apreciez bucuriile mici, oamenii frumosi si gandurile cu sambure. Si-mi place sa zbor.

Leave a Reply

