Hai la teatru!

oana_pellea_mihai_gruia_sandu

Ca o forma de PR intern, am decis sa mergem impreuna, macar o data pe luna, la teatru/opera/film. Asa ca, dupa doua zile de sunat la Teatrul Metropolis, am reusit sa pun mana pe biletele pentru maine seara. Se joaca “Buzunarul cu paine”, de Matei Visniec, cu Oana Pellea si Mihai Gruia Sandu. Doamnele de la teatru au fost foarte dragute – desi toate biletele erau rezervate, pana la urma mi-au zis: “Nu va cunosc, dar imi place de dumneavoastra si va dau 13 bilete” 😀 Multumeeeesc! 🙂

Revin maine cu impresii. Daca aveti drum catre Teatrul Mic, incercati “poimaine. alaltaieri”, in regia Gianinei Carbunaru. Neobisnuitul spectacolului este ca publicul sta pe scena, iar actorii invart lumini si se leagana agatati de tavan, infasurati in cabluri de calculator, telefon si i-pod. Nu zic mai multe, va las sa mergeti sa o vedeti 🙂

Sursa foto

About Anca

04.04.1986, incapatanata si cam egoista. Apreciez bucuriile mici, oamenii frumosi si gandurile cu sambure. Si-mi place sa zbor.

3 comments

  1. Buna strategia de comunicare interna! Bravo!

  2. dan

    pellea e geniala in Buzunarul! O lectie de actorie cum rar am vaztu in viata mea…sipoate chiar mai mult…o lectie frumoasa de viata!

Leave a Reply

