Cand ar trebui sa fie altfel

Am iesit azi-dimineata pe la 6.30 din casa si m-a lovit o caldura neobisnuita. Suntem la mijlocul lui Decembrie si afara sunt peste 8 grade. Oricum nu simteam ca vin Sarbatorile, dar cu caldura asta, am senzatia ca mai e putin si vine primavara. Noroc ca la munte ninge si ma voi convinge, la schi, ca a venit, totusi, iarna.

De abia astept sa luam vacanta. Ultimele zile au fost extrem de aglomerate si de stresante. Si a lipsit si Elena, ca macar ea ma mai calma. Rautatile gratuite au curs din toate partile, ca deh, e mai usor sa faci rau decat sa faci bine. Din pacate, oamenii au vorbit fara sa gandeasca si uite-asa mi-am schimbat parerile despre unii dintre ei.

Mi-e dor de zbor. Mergem sa vedem aerodromul ascuns sub zapada si pasarile de dural, ce respira lenes in hangar. De azi intr-o saptamana vom fi acasa. Momentan, ma lupt cu aglomeratia Bucurestiului, cu griul permanent si cu goana dupa cadouri.

Anul asta, mai mult ca niciodata, ar trebui sa fie altfel. Si va fi altfel :). Am inca inima mica; lucrurile s-au schimbat, simt cum imi curge fericirea prin vene. Stau in mijlocul unor oameni deosebiti.

Photo by Paolo de Faveri
About Anca

04.04.1986, incapatanata si cam egoista. Apreciez bucuriile mici, oamenii frumosi si gandurile cu sambure. Si-mi place sa zbor.

2 comments

  1. Andrei

    azi am vazut un pom inmugurit 🙂 si da. va fi bine 😉

  2. Vladut

    cu aglomeratia din bucuresti o rezolvi usor folosind o bicicleta 😛 eu nu ma mai dezlipesc de bicla mea pana la facultate numai cu ea merg plus ca cel mai important imi da o senzatie de libertate completa, nu stau sa astept in coloane de masini, plec cand vreau fac mult mai putin desi am carnet si masina o folosesc foarte putin in bucuresti, nu vad rostu.tre sa ai niste reflexe rapide totusi in orasul asta, sa eviti loviturile roboteilor de la volan…cat despre benzile de bicicleta, no comment… si cand mai vad cate un pescarus spiraland , ma iau furnicaturi si intru in sevraj …. din lipsa de zbor

Leave a Reply

